duminică, 19 aprilie 2015

Comisioane, comisioane, comisioane de la BRD

Banca romana de dezvoltare, pe spatele nostru...

Dupa cativa ani in care am detinut un card emis de BRD, am decis ca e timpul sa il inchid, avand unul mai nou nu avea rost sa platesc comisioane pentru ambele, am fost la banca si in cateva minute am rezolvat problema, nororc ca nu se mai prea inghesuie lumea la ei. Totul bine si frumos pana imi verific prima data contul online si observ un comision de 15 euro, nedumerit sun la BRD, dupa 15-20 min de asteptat la telefon, imi raspunde cu greu cinva, imi spun of_ul in sperata ca problema se rezolva usor dar Nuuu, la BRD nu se poate asa ceva, trebuie sesizare scrisa, o fac si aceea, chiar daca mai pierd cateva minute.

Trec cateva zile si ma suna cineva, le mai explic odata problema mea si faptul ca cei 15 euro mi-au fost sustrasi din cont fara acordul meu si mai mult fara nici o acoperire, nici de acesta data nu se rezolva problema. Dupa inca cateva zile primesc raspuns scris ca in 2010 am semnat o cere pt un pachet de servici si mi-au atasat cerea, nici din cerere nu reiese faptul ca eu trebuie sa platesc acei 15 euro.

OPC, aplez la OPC, fac un mail catre oficiul de protectie a consumatoruliu si le atesez documentele, trec vreo 10-15 zile si imi vad banii in cont dar de la OPC nici un raspuns, imi fac curaj si sun la ei. Oameni de treaba, imi explica ca din cate stiu ei banii mi-au fost returnati, ok-ok dar de ce mi-au fost luati? Nu primesc un raspuns la intrebarea mea dar primesc asigurari ca in maxim 30 de zile o sa primesc un rapuns scris. Dupa inca ceteva zile primesc raspunsul ca banca a fost sanctionata si ca eu mi-am recuperat banii.
Oameni buni, in acel moment am crezut ca bolunzesc, BRD mi-a luat banii din cont, le-am cerut banii si verbal si scris  si au refuzat sa ii returneze, pana in momentul in care am apelat la OPC si atunci mi-au dat banii inapoi fara nici un fel de explicatie, daca eu luam de la cineva acei bani era considerat furt si aveam pe cap un dosar penal, in schimb banca scapa cu o amenda, cel putin asa stiu eu, poate nu au primit nici atat. Cum se poate sa ajunga bancile sa ne fure si noi sa fim neputinciosi, cum se poate sa nu avem chiar nici un mijloc cu care sa ne aparam de aceste nedreptati? Eu daca nu ajungeam la OPC cu plangerea ramaneam cu banii dati, bani luati ilegal de la mine din cont, oare cati oameni mai sunt in situatia mea si nu isi dau seama? zeci, sute, mii, zeci de mii, sute de mii??? eu cred ca milioane !!!

Eu unul ma simt nepuntincios, am un gust amar in gura si am impresia ca suntem doar niste marionete pe acest pamant menite sa ii imbogatesca pe altii iar  in momentul in care nu le ajung banii pe care noi i-am produs pentru ei, cu nesimtire, isi reintregesc veniturile prin orice mijloc pe spatele nostru.

Va rog sa nu confundati situatia mea cu un caz de comisioane abuzive, stipulate de banca abuziv in contracte,  eu nu am semnat nici o hartie din care sa reiese faptul ca sunt de acord sa le dau acei 15 euro, acei 15 euro mi-au fost, dupa parerea mea furati!

Sunt hotarat sa nu ma multumesc cu putin, sa ma duc mai departe, la politie, la un avocat, vreau dreptate !!!


Va tin la curent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu