duminică, 2 februarie 2014

Resigilate la eMAG

  De ceva vreme eMAG are categoria de produse resigilate, produse in stare buna, produse aproape noi dar produse pe care unii dintre noi le-au dat la retur dintr-un motiv sau altul, in acest articol o sa va prezint cateva dintre avantajele de a comanda un produs resigilat fata de un produs nou.

In primul rand ce este un produs resigilat? este un produs de care, in perioda de retur de 30 de zile, un client nu a fost multumit, din diverse motive, si a fost returnat de catre acesta. Daca un client nu a fost multumit de el nu insemna neaparat ca nici noi nu o sa fim multumiti, nemultumirea lui poate sa aiba o multitudine de motive: si-a achizitionat o tableta si isi da seama ca isi  doreste un laptop, si-a luat un PC iar placa video nu este suficient de performanta pentru anumite jocuri, si-a cumparat un televizor care este mai mare sau prea mic.
Principalul motiv pt care va sfatuiesc sa incercati si produsele resigilate ar fi faptul ca pretul este mai mic, in unele cazuri cand se aduna mai multe produse resigilate de acelasi fel reducerea este foarte consistenta, mi-am achizitionat un procesor intel i5 iar in momentul acela erau 3 procesoare resigilate, reducerea a fost de aproximativ 12 % iar la 900 de lei cat a fost procesorul a contat, de diferenta de pret mi-am luat o sursa la calc, de acesta data o sursa noua. Ideea este ca anumite produse nu e recomandat sa le cumparati resigilate sau daca le cumparati este bine sa fiti atenti, eu cu procesorul am riscat putin,  daca unul dintre pinii procesorului ar fi fost indoit puteam avea probleme. Pe de alta parte cand mi-am luat laptopul, acesta avea o mica zgarietura , stiam de aceasta dar diferenta era de vreo 250 de lei, sincer cand am primit produsul mi-a luat cateva minute sa gasesc zgarietura.
Pentru mai multe oferte vezi pagina de fb: https://www.facebook.com/ofertesipromotii  Garantia este un alt motiv pt care este bine sa va cumparati si produse resigilate, marea majoritate au garantie 2 ani de zile, exact ca si un produs nou, ceea ce ar trebui sa ne linisteasca daca suntem nelinistiti asupra calitatii produsului.
   Vazand succesul pe care eMAG il are cu produsele resigilte mare majoritate ai retailerilor din Romania au adoptat acesta politica, chiar daca nu toti le-au numit resigilate, principiul este acelasi.
Cord Blood

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu