miercuri, 8 ianuarie 2014

Probleme Orange Romania, cont Orange web spart

   Scriu despre acesta intamplare dupa o luna si cateva zile de la eveniment deoarece, in prima faza, nu am crezut ca problema va dura atat de mult.
   In data de 1 decembrie 2013, in jurul orei 14 primesc un sms "numarul de telefon 0752141271 a fost incarcat cu 20 de euro" , in prima faza am crezut ca este o gluma un sms gen "ai castigat 10.000 de euro" sau ceva de genul dar ca sa fiu linistit  m-am conectat pe laptop si mi-am verficat contul orange web. Am ramas surprins ca asa ceva mi s-a intamplat fix mie, aveam o incarcare de 20 de euro pe care eu nu o facusem. Am pus mana pe telefon si am sunat la 41, relatii clienti. Dupa cateva  minute de apasat 1,2 si alte butoane pe telefonul mobil am reusit sa intru in legatura cu un consultant. O doamna mi-a rapsuns la apel, saraca de ea in loc sa aiba o zi nationala mai linistita m-a prins fix pe mine, i-am explicat problema mea si i-am solicitat frumos sa anuleze tranzactia si sa imi spuna de unde sa imi inchid contul orange web. Ce poate fi mai simplu de atat?  Doar ca nici una dintre solicitari nu mi-a fost rezolvata, tranzactia nu se poate anula, acea cartela prepay, in care au intrat banii mei, nu se poate bloca, nu de alta dar sa nu plece banii mei de acolo sa ramana macar acolo pana se gaste o solutie. Sa imi schimb parola,  a fost recomandarea ei, doar ca la cat de nervos eram nu mai stiam de unde si am rugat-o sa ma ghideze, de aici au inceput alte probleme deoarece operatoarea nu stia,in prima faza, sa imi spuna exact de unde sa schimb parola. Dupa o ora de stat la telefon cu Orange Romania am terminat apelul nervos si dezamagit iar contul meu tot nu era inchis, eu aveam cost suplimentar 20 de euro+ tva, bani ce urmeaza sa intre in contul celor de la orange, daca ma decid sa ii platesc.
   Am zis sa incerc sa sun si pe numarul de telefon unde mi-a intrat creditul, am renuntat destul de repede deoarece telefonul era inchis. Am trimis un sms de avertizare asa mai mult sa ma simt eu bine.
   Spre seara starea mea de neliniste s-a accentuat, vazand ca nu mi-au inchis inca contul online,  am decis sa mai sun odata la ei. O alta operatoare de data asta putin mai nepoliticoasa, nu prea dorea ea sa ma asculte stia una si buna, din pacate nu am rezolvat nimic.
  
Produse evoMAG.ro










   Am decis sa fac o plangere la OPC, am cautat o adresa de email si am inceput sa le scriu problema mea de la A-Z. Cateva zile am asteptat  un reply la email, ceva automat, un numar de inregistrare, sa stiu ca au primit emailul meu dar din pacate nu am primit nimic, in caz ca vreo persoana ce are putere de decizie in cadrul OPC citeste acest mail sa stiti ca este necesar si  toate firmele/organizatile  ce se respecta au un mesaj automat care iti multumesc de email si iti spune ca solicitarea ta va fi analizata. Am dat un forward la email unde mi-am exprimat nemultumirea, am primit un reply destul de rapid ca solicitarea mea a fost primita si a primit un numar de inregistrare si urmeaza sa primesc un raspuns in 30 de zile, 45 daca este mai complexa.
   Ieri 07.01.2013 am primit raspuns de la OPC in legatura cu sesizarea mea,  exact ce mi-au comunicat cei de la Orange, ca tranzatia nu se poate  anula, ca transferul se poate face doar de pe contul meu (ciudat tindand cont ca eu nu l-am facut),  etc. OPC nu detine  mijloacele necesare pt a verifica daca a fost un caz de cont web spart sau un caz de frauda din partea celor de la Orange, mi-au spus ei, dar mi-au promis ca  operatorul ramane in atentia lor si ca o sa revina cu noi informatii, am fost sunat si de un reprezentant al OPC, o doamna de treaba careia i-am explicat mai in detaliu problema mea, astept un nou raspuns...

Produse evoMAG.ro





 Am scris intre timp cateva emailuri celor de la Orange, in care l-am solicitat un raspuns si in care mi-am exprimat nemultumirea, nu am primit nici macar un raspuns, nu s-au deranjat, am sunat la ei sa imi verific perioda contractuala, daca la unul din abonamente  mai am 15 luni la celalalt ar trebui sa expire in scurt timp, o luna din cat stiu eu. Ciudat a fost faptul ca lor le aparea 7 luni, cica am prelungit abonamentul cu 6 luni cand am fost sunat sa mi se propuna sa imi maresc abonamentul. Eu unul nu tin minte sa imi fi dat acceptul pt asa ceva si nici sa mi se comunice de catre operator. A fost in 2012,  poate nu mai tin bine minte dar am solicitat sa aud inregistrarea in care eu am fost de acord cu marirea perioadei contractuale. Urma ca intr-o ora sa ma sune cineva dar a trecut aproape o zi si inca nu am fost sunat.
   Acum eu stau si ma intreb, vazand ca toate aceste probleme le aduc celor de la Orange doar beneficii: Oare cati mai sunt ca mine in acesta tara? Oare are orange un interes sa nu rezolve problema securitatii contului online? Vad ca au mai fost cazuri, din 2009 pana azi chiar sa nu reusesca sa o rezolve ?  Ce faceam daca eram intr-o zona fara semnal si nu vedeam SMS_ul si se faceau 10-20 de reincarcari x 20 euro ? Ce faceam daca nu eram acasa si nu aveam acces la internet sa imi schimb parola?
  Deocamdata acesta este situatia mea, o sa revin cu completari, sper eu positive...
Pentru mai multe oferte vezi pagina de fb: https://www.facebook.com/ofertesipromotii
Produse evoMAG.ro
 
 





Un comentariu: