joi, 16 octombrie 2014

Efecte pozitive ale publicitatii

Precum, Presa evoluează după necesităţile crescânde ale societăţii omeneşti.

Viitorul acestei forţe sociale este în funcţie de forma vieţii colective, la fel şi publicitatea creşte odată cu cererea societăţii. Orice produs dacă doreşte să fie cunoscut pe piaţă trebuie să apeleze la publicitate; iar cea mai uşor de asimilat formă de reclamă este cea televizată.

Spotul tv poate avea efecte pozitive asupra consumatorului pentru că îi aduce la cunoştinţă informaţii asupra mai multor game de produse. Acestea pot avea diferite preţuri sau atribute, iar posibilul client poate alege acel produs care consideră că i se potriveste cel mai bine.

Publicitatea TV în ansamblul tehnicilor promoţionale, deşi au apărut noi modalităţi de promovare care câştigă teren, rămâne pe primul loc. Aceasta reuşeşte să capteze atenţia consumatorilor cel mai bine faţă de alte tipuri de reclame. Efectele publicităţii tv sunt în continuare cele mai puternice asupra publicului doarece ea se percepe şi vizual şi auditiv întipărinde-se mult mai adânc în subconştient.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu